اضافه کردن زبان فارسی به ویندوز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 16 خرداد 1391
بازدید : 4720
نویسنده : وب سایت پی سی اید

 

اضافه کردن زبان فارسی به ویندوز
نصب زبان فارسی: معمولاً در هنگام نصب ویندوز، بیشتر زبان‌های دنیا به همراه آن نصب می‌شوند که زبان فارسی هم از این قاعده مستثنا نیست. اما در هر صورت اگر ویندوزی را نصب کرده‌اید که زبان فارسی را با خود نصب نکرده است، می‌توانید برای نصب آن به روش زیر عمل کنید:
برای ویندوز XP: ابتدا CD مربوط به ویندوز را در سی دی رام خود قرار دهید سپس از پنجره control panel گزینه Regional & Language را انتخاب کنید. اکنون از لبه Language، تیک گزینه install files for computer… را فعال کرده و کلید Apply را بزنید. بعد از انجام شدن کار، وارد لبه Advanced شوید سپس در کادر مربوط به انتخاب زبان، گزینه Persian را انتخاب کنید. بعد از ok کردن پنجره، سیستم را Restart‌کنید تا تنظیمات روی سیستم اعمال شوند.
برای ویندوز هفت: در ویندوز هفت کار شما راحت‌تر است. به این صورت که بعد از قرار دادن DVD ویندوز در سیستم و انتخاب Regional & Language در کنترل پانل، به سر برگ keyboards and Language مراجعه کرده و در قسمت Display language روی گزینه Install/uninstall language… کلیک کنید تا کادر دیگری باز شود. اکنون در کادر جدید می‌توانید با زدن گزینه بالا زبان مورد نظر را به سیستم اضافه کنید وبا انتخاب گزینه پایین، می‌توانید زبان مورد نظرتان را حذف کنید.
نویسنده: گروه pc-aid



:: موضوعات مرتبط: آموزش ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: آموزش ویندوز هفت , ترفن های ویندوز , رفع مشکلات ویندوز , شناسایی مشکلات ویندوز , آشنایی با سیستم عامل رها , اضافه کردن فارسی به ویندوز , تنظیمات زبان در ویندوز , تنظیمات زبان در ویندوز هفت و طح , آموزش ویستا , آموزش xp , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 122
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 928
بازدید ماه : 7578
بازدید کل : 559341
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com